Araç Kamerası Ürün Görseli

Araç yedekleme kameraları artık zorunlu

NHTSA tarafından bu hafta yürürlüğe giren otomobiller için yedek kamera talimatı, yılda 70 can kurtaracak. Daha iyi bir günlük sürüş deneyimi sağlayarak milyonlarca insanın yaşamını daha da geliştirecektir. Otomobil üreticileri otomobilin arkasındaki kamera görüntüsünü göstermek için orta katlarda LCD ekranlar yükledikten sonra, akıllı telefon navigasyon haritaları çıkarma ve müzik çalarınızdaki şarkıları gezmek için daha iyi bir yol sağlayan bir bağlantı noktası da sağlıyor. Sürücüler aracın daha büyük düğmeler ve düğmelerle aygıtları manipüle ederse, bu daha fazla güvenliği artırabilir.

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi tarafından uzunca ertelenen kural koyma, tüm arabalar, SUV’lar, hafif kamyonlar ve kamyonlarda “görüş görüş sistemleri” gerektirir. 1 Mayıs 2018 tarihinden itibaren inşa edilen tüm araçların, aracın arkasında 10 x 20 fitlik bir yama gösteren arka görüş sistemleri olması gerekir. 1 Mayıs 2016’dan başlayarak üretim artacak. Şu anda 31.000 motorlu araç ölümleri var, bunlardan 210’u yedek ölümler. NHTSA, 2054 yılına kadar tüm araçların yedekleme sistemlerine sahip olmasının 58-69 hayat kurtaracağını tahmin ediyor. İlk önerinin 2010’dan aldığı zaman aldı: Bu noktadan itibaren, NHTSA nihayet, nihai nihai kurallar 1 Nisan’da ilan edilene kadar, kural düzenleme sürecini dört kez, Aralık 2011, Şubat 2012, Ocak 2015’e itti.

Benzer şekilde, Tesla kısa süre önce NHTSA’ya başvurarak, hantal ve aerodinamik olmayan yan kanat aynalarını kameralarla değiştirebilir mi diye sordu.

Her arabanın ortasında bir LCD ekran varsa

Güvenli destek sunmanın tercih edilen yolu, orta katta bir arka kamera ve büyük LCD ekran, en az 5 inç çapraz, daha iyi 7-8 inç, böylece arabanın arkasında çocuklar, ev eşyaları ve üç tekerlekli bisikletler görebilirsiniz. LCD yerleşik olduğunda, akıllı telefon veya müzik çalar kullanarak daha iyi bir deneyimdir. Uzun bir telefon rehberi veya 2.000 şarkı müzik çalar, temel radyo kafa ünitelerinin iki veya üç satırlık metin ekranlarında kullanışlı değildir. Temel radyolara sahip arabalar, aslında ses kontrolü de mümkün değil, aslında ses kontrolü de o kadar az çalışıyor. Daha büyük bir grafik ekrana geçmek bilgi-eğlence deneyimini geliştirir.

Otomobil üreticileri akıllı telefon navigasyonunu merkez yığın ekranına yansıtmaya başlıyor. Kısmen rekabetçi: Chevrolet Bringo (GoGo Bağlantısı) ile bunu gerçekleştirdiğinde Honda, Honda Civic ile başlayan Honda Navigation ile eşleşir. Uygulamaların fiyatı 50-60 $ ‘dır ve kısıtlamalar vardır, ana tercih otomobilin seçtiği uygulamayı kullanmaktır, kullanmak istemediğiniz uygulama. Apple CarPlay’in bu yılın ilerleyen saatlerinde yanı sıra Google destekli Open Automotive Alliance (OAA) Otomotiv Bağlantısı ve Car Connectivity Consortium (CCC) MirrorLink’i destekleyen araçlar geldiğinde akıllı telefon navigasyon sistemi devreye giriyor.

Bu arada, yedekleme kameraları, çizgi üstü navigasyonun büyümesiyle güçlendi. Bazı araba yedek kamerayı navigasyon ile eşleştirir. NHTSA’yı beklemek, sonuç olarak 2008 yasasında hareket edecek, otomobil üreticileri, en sonda bu baharda nedeniyle 2015 Honda Fit ile Honda’da arka kameralar eklemeye başladı. Bunlar gömülü Navi olmayan arabalar.

Yeni kurallar uyarınca neden destek güvenliği eksik

Aslında, destek emniyetini iyileştirmenin en iyi yolu park sonarıyla eşleştirilmiş yedek bir kameradır. Kitabın yanına giderseniz, yetkin ve güvenli bir destek işi yapmak neredeyse imkansızdır. Arka camı desteklerken bakmanız, çizgi üzerindeki kamera ekranını kontrol etmeniz, arkaya bakmanız, arka camın vb. Bakmanız gerekir. Çoğu insan evin arka tarafına bakar ve güvenli olduğunu varsayar ya da sadece LCD ekranını izlerken geri çekilir. Ayrıca emniyet kemerlerini takabilir veya bir fincan kahve içebilirler. Sonar gözlerin kaçırdığı tehlikeleri alacaktır.

Kameraya yönelik yaklaşımda başka sorunlar var. NHTSA, otomobil üreticilerinin arkadaki görünürlüğün genel talimatını karşılayan çözümler üretmek için elinden geleni yapıyor. Orijinal kanun, otomobil üreticilerinin “sürücünün görüş alanını genişletmek için ilave ayna, sensör, kamera veya başka bir teknoloji” kullanabileceğini söyledi. Posta kamyonlarının arkasındaki büyük, dik bakan ayna kullanabiliyorlardı. Dikiz LCD’ye göre daha ucuz olacak şekilde, dikiz aynasına küçük bir LCD ekran gömdüler. LCD ekranın parlak güneş ışığında görünmesi gerekip gerekmediğini ve gösterge tablosu LCD’si olanların çoğunun parlak ışığın etkilenip etkilenmediğini bilen bir kural yoktur. Günün erken saatlerinde veya günün ilerleyen saatlerinde güneş yönünde desteklenmek, küçük bir çocuğun veya hayvanın hemen hemen görünmez olmasını sağlayacaktır.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )